helgen

Snacka om blandad helg..

I fredags var det begravning av farfar, sen hem
till min farbror för o dela upp smyckena efter farmor.
Då brast det för mig, var fortfarande sjuk oxå så det
gjorde ju inte saken bättre direkt..

I lördags och söndags har vi varit i farmors hus och
rensat, plockat och städat litegrann inför mäklarens
fotografering i helgen som kommer. Heller inge kul..

Efter det i söndags åkte jag och tittade på mina pluttars
(syskonbarnens) gympaavslutning, de är såååå söta!

Idag har jag jobbat på simmisen och sen va jag me Anna,
Jenni & Elin hemma hos Elin o kolla på film.
När jag skjutsade hem Anna & Jenni stannade jag o
Anna-panna på Donken o tog en glass. Det var skönt
och sitta ensam med henne och prata för det var inte igår direkt..
Blir ju så när man flyttar långt bort..

Så helgen började väldigt sorgligt men slutade okej.
Man kan säga att det gick åt rätt håll iaf..


Nu ska jag packa väskan för imorrn är det tillbax
till Kalmar som gäller! Ska bli skönt på ett sätt o komma
bort från allt, samtidigt så är det väldigt skönt att vara hemma
för här får jag ett stöd av familjen som är ovärdeligt. Men men,
jag åker ju upp igen nästa onsdag så jag ska inte klaga =)


Kramelikramkram på er!

Kommentarer
Postat av: Jaaa du...

Tyckte det var en jättebra kommentar och det är sant, det spelar stor roll hur man väljer att lägga fram det. Jag vill ju inte fatta ett beslut baserat på om ni skulle tycka det var dåligt eller att jag skulle vara knäpp i huvudet. Väljer jag att ge det en chans till så är ert stöd guld värt. Men det ligger en bra bit fram...

2006-04-04 @ 00:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback