määätt..

Fy farao..

Jag o Josse var på thaibuffén och åt nyss.. snacka om att man
blir mätt där! Men det är gott! =)

Om några timmar ska vi gå och spinna för första gången, ska bli väldigt..
spännande.. Vi köpte träningskort för lääänge sen men vi har bara varit
iväg en gång så det känns som att det börjar bli dags nu. Vill ju inte se
ut som en pascha när bikinin ska på.. :-S


I lördags hade vi avtackning av gamla styrelsen, det var superkul!
Märkte att Lina och jag har/hade gemensamma kompisar, tyvärr är en
av dem död.. Lilla robin.. :(
Sen blev jag mer eller mindre lurad att gå till Oxhagen, det var bra på
så sätt att jag behövde nyktra till en aning men det var inte särskilt kul..
Den där sabla kassörsbålen visste var den tog! =)


Nu ska jag ladda inför spinningen med hjälp av vila =)


Kram på er alla gobitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback