ojojoj..

Snacka intensiva veckor =)

Nu har jag haft bil i Kalmar i en och en halv vecka och under den tiden har
jag, Josse, Jennie & Vilda Hilda (tihi) varit i glasriket, Växjö, Öland med Jannica,
Nybban, ÖB två ggr, storhandlat o lite till. Det var nästan skönt att åka hem och
lämna den så man kan få lite lugn och ro ;-)

Igår åkte jag alltså hem, via Hultsfred där jag plockade upp Niklas. Först trodde
jag att det nästan låg på vägen men jag märkte att det var en omväg på sisådär...15 mil!
Men det var skoj med sällis för det blir lite halvdrygt att sitta själv i 43 mil och
lyssna på radio med dålig mottagning eller Robbie Williams (enda skivan i bilen..)

Vi stannade i Linkan och åt kebab med världens goaste sås!! Helt sjukt god!

Idag ska jag ha födelsedagsmiddag med mina syskon, det blir nog en pastasås
med kött, tomater och vitlök. Efterrätt blir swiss den här gången med! Det är gott,
enkelt och passar småchipparna.

Men nu måste jag iväg och handla för jag får besök sen =)


Ha det gott alla pluttisar =)

Kommentarer
Postat av: Vilda Hilda

jag tycker inte att det är skönt att du har lämnat tillbaka bilen hehe...jo men det är bra..då får vi röra på oss lite mer..tihi..pusss

2006-05-01 @ 23:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback