smaskens!

hihi, idag har jag ätit grillad fläskfilé, potatis, supergod sås och broccoli!
Vi har tjuvstartat lite på min födelsedag för när jag fyller år (om en vecka)
är mina föräldrar i Florida och jag i Kalmar.. Vi avslutade med lite smarrig
marrängswiss!! Det jag tycker är lite konstigt är att jag inte fått nån present..
De verkar nästan ha glömt bort sin yngsta =( men men, det kommer kanske
något när jag minst anar det.. =)

Imorrn ska jag upp sju för jag har fått äran och skjutsa dem till Arlanda..
Inte så kul men sen har jag bil i två veckor så jag klagar inte!!
Då blir det roadtrips me tjejerna i Kalmar! Vi ska till Öland, glasriket och
massa annat. Ha pokerkväll och planera vår kommande 63-årsfest hos
Jennie i Nybban :-) Ska bli så jäääkla kul!

Nu ska jag heja på dem när de packar, hehe!


Puss på er alla pussgurkor

Kommentarer
Postat av: Hulda såklart

tjohooo..go roadtrippen alltså...så himla kul...när komemr du till kjaalmaa?hehe...puss på dig gullis

2006-04-17 @ 15:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback