wohoo!

Nu har jag varit på landet tre dar i rad. Det har varit
så himla kul att träffa Johan igen, var ju inte igår direkt..
Imorrn ska jag ut igen fast bara över kvällen. Johan
fyller år så det kommer några sommarmänniskor och
några andra för att fira och parta lite. Tyvärr börjar jag
åtta på torsdag så jag måste åka hem på kvällen..

Såg nya schemat för Maggis kurser i höst, så jäkla bra!!
Vi går tre halvdagar i veckan! 15 tillfällen på fem veckor
varav fem är seminarium!
Passar mig perfekt för då kan jag åka hem och fira
mormor när hon fyller år och lite sånt där =)

På lördag har jag en plan som jag hoppas går igenom,
den kan leda till något mycket bra.. ;-) Skriver säkert om
det sen nån gång.

Längtar tills nya SIM-kortet aktiveras så jag kan ringa
med min nya fina telefon....


Pussis på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback