hemma

Nu ska jag vara hemma i två och en halv månad, känns lite småskumt faktiskt..
Först hade jag separationsångest men det är som kloka Hilda sa: Du har valt det själv
och det har jag ju faktiskt =)
Det som gör att det känns skumt är väl just känslan av att känna sig hemma på två ställen,
vilket ska man välja liksom? Men nu ska jag jobba och tjäna pengar så det blir bra!

Vad händer i sommar då?
Först är det simning i tre veckor, sen vandrarhemmet i sju veckor. Om fyra veckor bär
det av till H-borg och Josse!! Ska bli så himla kul!! Och veckan innan jag ska
tillbaka till Kalmar åker pappa o jag iväg på MC-semester! Till Norge, Danmark och
en sväng förbi H-borg (igen) tror jag =) Och sen ska jag klämma in en tripp till Kalmar
och alla sötisar där!

Idag va sista dan i skolan och det blev en del kramar. Den enda jag inte kramat är Jennie
för jag trodde du skulle åka tåg till Uppsala idag men tji fick jag :-( Du får en bamsekram här
istället!! Kraaaaaaam!! Hoppas den duger =) En sak som är säker är att
jag kommer sakna er massor, men det vet ni nog redan =)

Nu ska jag krypa till kojs i syrrans gamla säng =)


Ha det bäst och en toppensommar till er som jag inte hör av på ett tag =)


Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback