hoppsan..

..såg att allt jag gjorde sist på bloggen visas två gånger, "hemma" inlägget och
kommentarer jag gjort till andra.. aja, bättre en gång för mycket än en gång för lite =)

Tack för att ni ventilerar!

Nu har jag varit hemma sen i torsdags och det känns bättre än jag trodde!
Igår var det studenten så jag var på två olika mottagningar och sedan på
studentskivan som är tradition här, det var grymt mycket folk! Somnade halvsex
hemma hos Jannica som bor en minut från Källan =) så idag är jag seeeg..

Blir pannkakor och film ikväll tror jag!

Igår visade det sig att syrran fick sommarjobb fast hon egentligen är
mammaledig så nu ska jag leka mamma på dagtid i tre veckor framåt.
Ska bli superkul men det hade samtidigt varit skönt att vara ledig för sen
jobbar jag i tio veckor.. men men, vill man umgås med släkten får man
offra ledigheten =)

Nu väntar bubblorna i badkaret så ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback