Jag gjorde det!

Idag cyklade jag hela vägen fram och tillbaka till jobbet!
3 mil sammanlagt och plus att det regnade i morse, men som
tur var gick det över innan jag hunnit halvägs ut till stora vägen.
Jag är nästan lite stolt över mig själv! ;-)

Tyvärr får jag sketaont i nacken av det men det går väl över
hoppas jag! På fredag får vi massage under arbetstid! och
det hoppas jag ska mjuka upp mig lite för just nu känns det
som jag har förlängda skulderblad - så hårt är det.. Men skam
den som ger sig =)

Imorrn är jag ledig (ska bli så skönt!) men sen är det jobb
hela helgen som gäller. 11 timmar om dan, det är inte
utan att det känns lite drygt men det blir bra klirr i kassan
i augusti

Fick veta oxå att vi barn ska få en slant efter farmor, men
jag vill inte ha pengar - jag vill ha min farmor!! Ska förbi henne
imorrn och hälsa på om jag hinner. Lämna en liten blomma
och se så hon har det bra =)


Ha det gött i sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback