mätt igen..

ikväll blev det tacobuffé igen.. gott men nu har man ont i magen igen :-l

Nu sitter vi hemma hos Emil o har tv-spelsrace, jennie vinner över emil!!
så jäkla bra! Hans lillebror, Anders är här me, han vinner oxå över emil! =)

Senaste veckan har varit.. händelserik den me. Den började tråkigt men
ledsenheten gick över ganska fort, jag har aldrig varit bra på o vara sur..

Igår hade vi tenta i matte som ingen verkade ha förstått att den skulle ta sån
himla tid! Jag trodde det var lång tid kvar när jag gick ut men det var cirkus
en kvart kvar på tentatiden då.. Vi fick tillbaka dem idag och jag fick VG!!!!!
Så jäkla skönt! Alla i klassen blev godkända så det var skönt. Igår på kvällen
var vi till puben en sväng. Jag, Jennie, Josse, Hilda, Jenny, Camilla, Jonas &
Tessan från klassen. Men Tessan övergav oss för Matilda o nån mer :S

Imorrn ska vi till cellgraven o grilla med Karolin men nu ska jag snart hem till
mitt lilla näste o nana kudde, men först tror jag jag ska prata me min lilla
gulliga skånska på telefon.


Ha det gott!

Kramis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback