French coat!

Ska väl försöka ge mig på att skriva om helgen nu då.. Eller hela veckan för den delen! Be prepared på ett lååångt inlägg =)

Började i tisdags med att jag lämnade mamma och pappa på arlanda vid 08.00. Fick ett mindre bra planerat samtal samtidigt... Fastnade i det älskade morgonrusningsköerna på väg därifrån p.g.a. en olycka så jag kom hela 500 m på 45 minuter!! Trött åkte jag hem, packade bilen, softade lite, förbi Annas pepparkakor och sen hem till Fia. Vi var för snabba till Norrköping och Vickan, Jenny & Håkan så det blev en burgare på Max medan vi väntade.
Ja Vickan, vi sket medvetet i saltet :-) hehe!
När jag släppt av alla åkte jag och lämnade madrassen till Johan och sen bara hem och gjorde allt och ingenting.

Onsdagen mötte jag Vickan & Sofia på stan och käkade lyxlunch med godis till efterrätt :-) Vickan gick hem och pluggade och jag o Fia fortsatte shoppingrundan runt stan, Oxhagen och Berga. Mer för vissa än andra.. Veterinären me Pärlan och sen köpa balkongmöbler på IKEA! Tack för presenten mamma o pappa!  Kvällen slutade på puben med en j-full Fia som blev kvällens lilla arga bi! Räddade oss när en viss essare kom fram och skulle tjaffsa.. idioter finns överallt tydligen.. Drog me mig Fia hem till bäddsoffan och det tog några minuter så var Alex på väg :-) Du är så klockren!
Kvällens kommentarer: "så jäkla ipod" "orka va hon" "bitchbartender, va fan, jag sa ju att jag känner dig!"

Sofia påminde mig om ett utryck till: "Katchiiiiiing!" så jävla ipod alltså, hehe

Torsdan var det massa skola och sen våldgästning hos Vickan. Slutade me spontantacos och (tydligen) planerad hockey med Vickan o Fia hos mig. :-)

Fredagen var det drag i! Först fixade jag lite på dan, sen åkte jag till Vickan och hoppsan! Lagom till lunch :-) Sen blev det Öland och skoshopping för Fia, Vickan och Vicky. Efter det blev det städning hemma och sen puben i väntan på att Anna, Jenni, Elin, Nisse och Gabbe skulle komma med bussen! När de äntligen kom dissade de min idé att åka till puben direkt så vi åkte hem till mig och fixade oss lite. Sen blev det puben där Vickan, Fia o Staffan va kvar. Träffade Torömänniskor som jag flummade med ett tag och sen kom Anneli och Maria och mötte upp utanför. Blev mycket schwing, boing eller som fyllot Jenni sa när vi åkte hem, sving, fjong och pjong! Fick min kära trappuppgångsblomma i present av henne när vi gick upp... Höll allvarligt på att kissa på mig för jag skrattade så mycket!

  

Lördagen tänker jag bara skriva jäääättekort om eftersom de flesta va med!
Först va vi en runda på stan, övergiven i Baronen för hemliga inköp, systemet, sola och grilla i Vallgraven me alla pluttar och några till, tårta av Anneli, Benny och Maria. Såpbubblor, pruttkudde och boxningssäck av alla hemifrån plus tårtmänniskorna. Hem och fixa oss plus mat. Fest hos Vickan med massa bra presenter, den bästa va helt klart French coaten! hehe, tre vinare, en partypåse och tobbes närvaro var resten av skörden :-) Efter en galen fest med låsta dörrar, förstörda kläder och helt underbara humör från mina tjejer gick vi till kåren och shakade loss! 01.15 ville de gå hem och vad gör man inte, snäll och kalasfull som man var? Jo man går och käkar kebab och går hem! Fick trappuppgångsblomman även denna kväll plus en påsklilja på vägen =)

           

Söndan började med en tripp till Öland för glass och sen häng i Vallgraven. Fy satan va alla var bakis!! Glad att man inte är sån, hehe. Sen blev det sallad/pizza/kebab på esplanaden innan de skulle hem igen :-( Kändes riktigt tomt när alla sex 08:or gått på bussen och jag kört hem Vickan.. Helt ensam och övergiven.. :-( Men helgen har varit helt sjukt toppen!! Titta på bilderna och njut :-)

   


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag hoppas att mitt vin var det allra finaste och bästa du fick;) Hihi...

2007-04-18 @ 00:39:15
Postat av: Skåningen

Haha näe men jag tror på mitt vin asså;)Måste ju vara bäst eftersom jag köpt det ändå så:P

2007-04-18 @ 00:48:23
Postat av: sofia

så grym helg så det finns inte. men blir så glad av att läsa...kaaaashing...så jävla ipod!!!!!

Postat av: vicky

ohh yes!! IPOD!! och french coat och allt annat! lätt att vi blev räddade där!Orka va hon liksom... nej tack, det är ABSOLUT INGET vi vill ta upp!;) puusss

2007-04-18 @ 13:36:33
URL: http://viktoriasecret.blogg.se
Postat av: Babes from home

Grym helg! Den bästa på länge.. På återseende från 08:orna. Miss U already XX

2007-04-18 @ 15:51:18
Postat av: Tobbe

Säger ju det min närvaro förgyller:D

2007-04-18 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback