IPOD!!

Ska snart skriva om förra veckan och helgen som var en av de bästa hittills!!

kör bara en kortis här för jag ska iväg till biblan nu och vickan kommer skjuta mig on jag är sen :-)
Roadtrip me sofia, vickan, jenny och håkan som gick fort och va kul!
Många roliga uttryck hänger kvar efter kära Fias besök :-)
I fredags kom Anna, Jenni, Elin Nisse och Gabbe hemifrån och helgen va helt jäkla IPOD!!

Som sagt, detaljerna kommer senare =) Litet smakprov med bilden :-)

image11

Ha det gott i solen! Här skulle det regna idag men icke sa nicke!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Nice bild:) Och jag hade det också riktigt najs i lördags:)

2007-04-17 @ 18:31:22
Postat av: sofia

hade också täkt att köra en uppdatering om veckan nu :) så jävla IPOD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback