PÅSK!!

Nu har påskhelgen börjat och jag bara älskar det!
Idag ska jag först till farbror (eller tant) doktor och sen hem!! Imorrn blir det först till hon som syr upp min tärnklänning för att kolla så längden blir bra, sen skjutsa mamma o pappa till Arlanda. Efter det förbi mormor en sväng och sen träffa alla andra! :-)
På lördag ska jag jobba 07.30 - 18.30, lite halvdryg dag men det ger dollares!! Sen har mina kompisar beställt fest ju så det blir det väl, vore synd att göra dem besvikna på självaste påskafton :-)
På söndag har jag inga planer, blir väl syskonbarnen och kompisarna som gäller. Ev. jobba några timmar men det vet jag inte än.
På måndag ska jag hämta mamma o pappa på arlanda och på tisdag ska jag skjutsa dit dem igen... Jäkla resande på de där två! Sen blir det hem en sväng innan jag åker och plockar upp Fia i Södertälje och Vickan, Jenny och Håkan i Norrköping - snacka roadtrip =)

Är lite spänd på att se om mamma är lika snäll som hon va förra året :-) Mitt påskägg stod nämligen proppfyllt i bokhyllan då :-)

Ne nu ska jag packa!! Lääängtar hem!! :-)


Tack för myskvällen igår Anna & Pärlan! :-)


Jätteglad påsk på er!!! (och grattis alla Clubenfans!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tisdag är galet nära nu, roadtrip like never before. Stackars Håkan som ska sitta måååånga mil med oss :)

Postat av: jennie

glad påsk =)

2007-04-06 @ 23:09:29
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: Josephine

Håller med föregående talare;) Glad påsk:)

2007-04-07 @ 13:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback