uttråååååkad......

nu har jag snart klarat av min 11-timmars dag alldeles ensam.. om man inte räknar med att Jenny, Micke, Oliver & Cornelia va förbi på lunch! Oliver va skitrolig, jag råkade halvt kasta upp honom med huvudet före i lampan när vi busade och tror ni ungen blev ledsen?? Nej han tittade på lampan och tyckte det va jättespännande att den gungade lite!! Så cool!

När jag slutar blir det till att hämta upp massa folk. Jenni, Jannica, Jessica, Sandra, Linn och Lena ska hem till mig och käka tacos (tänkte överraska me tårta oxå.) Men först ska vi bada för det är 33 grader i plurret!! Kommer säkert somna efter den här dan med nästan full incheckning och så där men ändå - fatta va skönt! :-) (Va bara tvungen att retas lite) Är rädd för att jag blir chaufför ikväll eftersom jag inte får dricka..

Det var ju jättekul att gå till doktorn för att kolla en liten sak och få två olika sorters antibiotika med sig hem.. not! Antabuseffekt på den ena så det blir ingen alkohol för mig och den andra gör att jag inte får dricka mjölk eller sola! Får jag inte dricka mjölk till frukost kan jag ju lika gärna skita i att gå upp!!

Det stod ett fyllt påskägg i bokhyllan när jag kom hem! :-) Tack mamma!

Förresten! Blev spontanfest/utflyttningsfest hos Kjelle & Anders i torsdags så när pappa hämtat mig vid tåget var jag hemma i fem minuter och sen åkte jag dit! Nästan alla mina godingar var där och jag var så glad hela natten :-) Fick en sån där riktigt hjärtlig kram av Anna - fy satan vad jag saknat dig! Och alla mina andra tjejer oxå såklart! Hade ett sånt där riktigt bra samtal me Jankan och Elin och det var så himla skönt! Vi fortsätter när alla är nyktra tycker jag :-)

Ne nu ska jag sluta tråka ut er med massa "hemmasnack" eftersom det bara är Jankan som läser bloggen av alla hemifrån, har inte gett den till fler =) Eller jo, Anneli oxå men hon är nästan mer kalmarit nu :-)


Orkar inte skicka massa mess så GLAD PÅSK och ät lagom mycket ägg nu :-)

Kommentarer
Postat av: sofia

annars kan vi alltid stanna till och köpa oss en kanelbulle på statoil ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback