au2

idag börjar jag en ny kurs, känns faktiskt kul!!

Men en annan sak känns mindre kul..

jag vill ju bara att du ska prata med mig,
du har ju sagt att du vill vara ärlig och vill berätta själv för mig.
varför gör du inte det då? Inte undra på att man blir förvirrad och besviken..

Sen e jag allmänt trött på allt som händer just nu, skit hemma skit här..
var ska man ta vägen för att hitta mäniskor som inte söker komflikter?
Jag vill inte bli indragen i andras problem utan tycker man ska lösa dem
själva, men jag lyssnar gärna!


kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gums! Fan e det skit för dig också? Att ingen kan må bra nu allså. Tråk. Men jag jobber ju inte i helgen :( och så är jag upptagen i morgon, annars hade jag gärna hängt med på bio! Ring mig! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback