BYZ!

I fredags va verkligen allt toppen!!

Först va vi på förfest hos Jocke, sen gick vi före i kön till Palace, under spelningen me Byz stod jag längst fram (har sjukt stora blåmärken på höftbenen!)

Sen började det gottiga!

Vi satt me dem uppe på hyllan hela tiden efter spelningen och fick gratis drinkar och så =)
Sen följde de me hem till Simon och efterfesten där och sen åkte vi me till deras hotell.
Det var grymt kul, är så glad att jag känner vissa av er så man får uppleva sånt här! Även fast jag inte fick ut lika mycket som en annan av kvällen/natten/morgonen ;-)

Din lilla filur =)

Lördan blev lugn, va me hemma hos Emma först och sen sa jag hej till Lotta som hade inflyttningsfest innan jag åkte hem. Drack the och käka mackor - läskigt gott när man är så trött!

Nu ska jag sitta och läsa massa tråkiga saker i biblan!


Ja inlägg utan namn tar jag bort, även fast jag vet vem de är ifrån. Stå för det så får de va kvar!

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Hilda

jag står för det ja säger..det vet du...men du vet ju vem det är ifårn..varför behöver ja då skriva namn...

2007-01-29 @ 12:09:07
Postat av: Pärlan

Tack för kvällen sötis! :)
Va ju sjukt roligt alltså, glad att du följde med! =)
Ses på tisdag!

2007-01-29 @ 15:07:54
Postat av: Tobbe

Hehe nu är det krig i tomte skogen :D//tobbe

2007-01-29 @ 17:00:26
Postat av: S

Hej gumman. Gud vad glad jag blev när du ringde igår. man tackar. Moget av folk att skriva dumma kommentarer på bloggen. känns som lågstadiet om inte ännu mer omoget. vill folk ngt kan de väl säga det personligen? aja. stå på dig. saknar dig snygging. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback