kalmar snart

jahapp, på söndag åker jag.. inte ens två dagar kvar :-(
Jag har ingen som helst lust att åka nånstans men de ringde
från Falkenberg och jag ska jobba på måndag så valet va inte så stort..

Du sa att du ville ringa men verkar inte våga.. Även fast jag messade och
sa att det var okej för vi behöver prata.. Du lyckades inte få mig
att gråta idag iaf och det känns grymt skönt! Jag har tänkt idag me (såklart)
men kan hantera det bättre nu, bitarna börjar falla på plats och jag
har ganska klart för mig vad som hände.

Jenni, tror du är den enda som kan förstå det här riktigt ordentligt.
Tack för att du tvingade mig prata om det! Och Anna med som
tar hand om mig och inte låter mig ruttna ;-) Ni visar hur nära ni står..

Ni är flera som visat att ni finns och det har varit skönt men jag vet inte om
jag vill prata om det än.. Tar upp det när jag känner för det..

Har beställt bredband till lägenheten iaf så det kommer bli kul när det kommer!
Va utan i 1½ år.. Dä duh! eller nåt.. =)


Ses i Småland snart!

Kommentarer
Postat av: Josephine

vad skönt att du har pratat om det i alla fall:) Antar att det faktiskt är därför det känns bättre. Var ju det jag sa din fis;) Du ska lyssna på din skåning! Ses snart ju!

2007-01-06 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback