livet förändras

Det är konstigt hur livet förändras ibland.

Jag har aldrig varit den som snackar skit och de som känner mig vet det!
Sen är det klart att när det finns många mellanled så förändras versionerna mellan munnarna men det går alltid att förklara. Jag fick höra att jag tydligen sagt massa skit om de som stått mig närmast sen jag började här vilket aldrig skulle falla mig in! Jag hade uppskattat om ni kontaktat mig istället för att bara bli förbannade, men alla hanterar vi situationer olika..

Om ni tänker efter tror jag ni vet att det inte är sant för hade jag tyckt så hade jag inte bett dig prata med mig, då hade jag bett er dra dit pepparn växer..

Tack för att du hörde av dig iaf! Vi behövde prata och skulle behöva göra det igen.

Jag har fått höra en del också men jag väljer att inte tro på allt, där är vi tydligen olika..

Jag är glad att jag har en ljuspunkt här nere iaf! Du betyder massor för mig och har visat hur riktiga vänner beter sig när saker händer!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag tycker man ska lösa saker själv och inte blanda in oskyldiga/utomstående. Självklart ska man prata av sig och få tips och råd, men man ska passa sig för att skylla ifrån sig! Rätta mig om jag har fel men det tror jag drabbar en själv i slutänden.

Hoppas allt löser sig på bästa sätt för alla inblandade för jag vill inte att nån av er ska bli sårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback