mycket i skolan men mys på kvällarna

just nu kan jag säga att jag gärna skulle slippa skolan!!
Det är sjukt konstiga uppgifter, mycket teorier som jag inte kommer ha nån användning av sen och alldeles för tråkiga böcker att läsa..

Som tur är vägs det här upp av "brudarna" efter skolan.
Mycket bibliotek me Vickan fast jag egentligen inte haft så mycket att läsa =)
Thaibuffé klämde vi in förra veckan jag, Vickan & Pärlan - så sjukt gott! (Glömde jag skriva i förra inlägget.. :S )
Igår va Vickan, Vicky & Pärlan här o käka falukorv o tittade på ett visst program.. =)
Det bästa var när miss Pearl satt/låg på mattan och inte visste vilket håll hon skulle titta åt. Mycket skratt blev det och en jäkla massa mess! Men de vann ju oxå!

Imorrn tror jag ni kommer igen, fast på paj den här ggn.
Vicky: Det blir bärpajen me choklad-grädd-smör-sirapsfyllning istället, lät som ni va sugna på den :-)

LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILL HELGEN... =)


Krams!

Kommentarer
Postat av: Vicky

wiiiieee!! vad glad jag blir, jätte sugen:D ses imorron darling!

2007-01-31 @ 13:06:32
Postat av: vickan :)

vad gott. jag vill också ha paj men får nog hålla mej.. jag måste vara hemma, sov bort lite mycke plugga tid idag :) ring sen darliiing! puss

2007-01-31 @ 15:45:02
Postat av: Pärlan

Åååh va gott de låter me paj! De ser ja fram emot!! =) Du tror inte att de går nån repris på programmet? :P
Pöss!!

2007-01-31 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback