tankar..

tack för att ni bryr er!
men jag orkar inte just nu..

har fått ett tips på vad jag gör fel:
"Det e bara för att du e en underbar människa och alltid e snäll.."
Logiskt?
Tänker inte gå och bli elak om det är det du tycker behövs.. ;-)

En sak jag inte förstår är varför man ursäktar ett val man gjort. Det
är klart man kan ångra sig här i livet men då borde man väl göra nånting åt det?!
Inte bara ursäkta det för valet står ju fortfarande kvar!
Skadan är redan skedd och jag har redan gråtit floder. Förstår inte hur du tänker..
Jag brukar försöka finnas för mina vänner i alla lägen men fan! även jag har gränser!
Det roliga va att när jag sa: "va bra, då e vi klara me varann" så lät du förvånad..

Kanske stannar kvar längre här iaf, passa på att besöka farmors grav på
dödsdagen nästa vecka. Vill göra sånt som betyder nåt för mig nu och
hon står högt på den listan! Min älskade farmor som jag alltid kännt mig
betydelsefull hos/för, hade behövt dig nu..

Eller, usch.. när ska jag åka ner? när åker ni ner/upp?

Det är inte lätt att stöta bort en av sina närmaste vänner, men jäklans mycket lättare
än att bli så här ledsen på grund av den.. Den tanken gör det lättare

Kommentarer
Postat av: Josephine

jag tänker på dig...

2007-01-03 @ 22:47:19
Postat av: jennie

tänker på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback