Hemma

Nu har jag varit hemma sen i lördags och det har hänt mycket!
I lördags kväll var det 2x25-årsfest för syrran och hennes kille med 80-talstema! Var riktigt heta allihopa :-) Har nog aldrig skrattat så mycket när jag gjort mig i ordning som då. Blev islängd i poolen ett antal gånger så till sist stannade jag där. Badade kanske i fyra timmar eller nåt och jag var inte ensam, vi var fler som höll ut! Flyttade dock till badkaret efter ett tag och bubblade lite :-)

I söndags var det jobb och det var inte så kul med tanke på att jag sovit knappt två timmar med flera avbrott... :-) Skakade när jag gick upp men kom igång sen, det var sjukt varmt och grymt mycket folk på Medeltidsdagen så det var kul! Utklädd den dagen med!

I måndags var jag ute på roadtrip och sen hade vi möhippeträff. Gjorde om hela dagen så de tidigare träffarna har varit - ja värdelösa! I tisdags blev det jobb på äldsta syrrans skola i en femma och sen hämta Emil, adam och André. Äntligen fick jag träffa några av pluttarna! Mötte Linnéa och Emelie en snabbis utanför deras skola oxå så :-) Vi hade glasskalas och kollade på coola bilar utanför BMW-verkstan här hemma vilket adam tyckte var stencooolt!

Igår blev det Farsta med Elin och lite shopping (mest för henne) :-) Sen sol på "bryggan" med Elin och Linn som följde efter oss i bilen utan att vi märkte det :-) och sen fotboll hemma hos Jessica & Kjelle! Först fick jag äran att hämta Jessica på vandrarhemmet men då fick jag tillfälle att klaga på sommarschemat för en annan som jobbar där så det gjorde inget.

Idag har det bara varit slappande, promenad för tredje dagen på rad (ska få ordning på den här svampmagen i sommar!) och solande på baksidan. Snart hoppas jag Jenni ringer så vi kan åka till bryggan och att en viss person börjar läsa mellan raderna och slutar messa och ringa stup i kvarten! Lånar Vickans ord - patetiskt!!

Känns grymt skönt att vara hemma igen men jag bävar inför jobbet på måndag för då kommer det bli diskussion med chefen...
Sen har jag inte ens träffat Anna eller Jenni än, hur skumt är inte det?! Men Jenni har examensfest imorrn så ringer hon inte idag får jag krama henne imorrn istället! Och Annapanna med såklart :-)

Saknar dig massor! Blivit några sms och fler kommer det bli! Lilla wannabekines!
Det är lite nyttigt att åka ifrån folk för satan vad jag saknar er...
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: vickan

miss you baaabbbyyyy!

2007-06-07 @ 18:10:49
Postat av: din k-g

jaha.. var det nu jag skulle börja tjata på dig att komma tillbaka till kalmar? haha, är iofs inte där själv...men ändå! =)
miss you!!

2007-06-07 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback