party party!

Ska snart iväg till Jennis examensfest men jag kom just på en sak... Jag har inte frågat om nån kan skjutsa dit mig och jag ska va där om en timme... Tänker ju inte ta bilen direkt :-) oooops...

Imorrn blir det landet och dop för Cornelia som ska bli jättekul! Kommer ha lite roadtrip med några av Jenny och Mickes kompisar ut dit och jag längtar lite efter den :-) En viss ska med... hehe

Nej fan nu är det dags att gå härifrån om jag ska hinna ju.. Måste flörta me pappa nu så han kör mig =)

SAKNAR ER!!!!!!!!!!!! Tycker ni kan komma hit hela bunten!

Kommentarer
Postat av: vicky

hej bruden! här är det rätt dött..eller iaf är det ju ingen jessica eller nån annan av brudsen här...vi får fixa så vi hinner ses alla nångång i sommar! stor saknad här!!puss

Postat av: vicky

hej bruden! här är det rätt dött..eller iaf är det ju ingen jessica eller nån annan av brudsen här...vi får fixa så vi hinner ses alla nångång i sommar! stor saknad här!!puss

2007-06-10 @ 20:10:34
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback