vilken vecka =)

Började mindre kul men slutade som en riktig toppenvecka!

Jobbade 15 timmar på Prinsvillan och 9 på ett bröllop förra helgen... Rätt trött körde jag till Kalmar efter jobbet på söndagen.
Var i Kalmar lite snabbt och fixade massa saker och träffade Vickan och Pärlan. Vi utnyttjade Tobbes rum rätt mycket me och kollade på film och sov :-) inte illa att ha haft två olika tjejer i sängen utan att man själv varit där ;-) hehe!
Vi shoppade loss på IKEA också, och lite Jysk och sånt. Hade ingen aning om att det öppnat en outlet där men det har det visst! Det kändes lite skumt att gå och lämna nya gardinerna och sånt på vinden istället för att hänga upp dem.. Men de åker upp om två månader! :-)
Sen va det bara hem till jobbet som gällde.. Är så trött på mina arbetstider!
Midsommar började trist med jobb och stress till lunchen på landet och alla 28 som var där! men jag hann nästan i tid :-) dans kring vår kära stång och lotteriet va höjdpunkterna! Efter middan åkte jag till Johan och Linnéa och hälsade på dem! Vi åkte vidare till Storudden där man alltid är på midsommar och våldgästade några gamla kompisar som bor där. Så fruktansvärt kul att ses igen!! :-) Nästa år blir det midsommar där ute kan jag lova! Hem på fest som slutade snurrigt...say no more.. :-) Åkte därifrån kl. 15.00 igår för då var jag hyffsat körklar igen :-) Idag firade vi Jessica som fyller år!! GRATTIS!

Imorrn blir det.. gissa.. jobb igen..

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hihi...nu skriver jag om min kommentar:) Filmen var bra, inte lika bra som 1 eller 2 men helt okej. Värd att se i alla fall:) Nu kan vi ju tjattra vidare på msn istället;) Puss på dig!

2007-06-25 @ 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback