hatar hatar hatar

hatar min nacke!! Trodde det här stadiet var över men tydligen inte.. Har inte haft så här ont sen själva smällen om jag ens hade det då! Igår i skolan fick jag ta hjälp av tre pers för ens komma upp från golvet... Aja, tänker inte tråka ut er me detaljer men jag åker härifrån idag, ska roadtripa me ett födelsedagsbarn! =)
Sen är det (såklart) ännu ett dödsfall på G hemma, Tina ligger på dödsbädden om hon inte redan hunnit lämna oss.. Varför skulle familjen kunna få ett helt år utan nån som går bort?? Det verkar ju dumt om man hann andas ut lite.. Så trött på det här..
Ska bli skönt att få lite semester iaf =) Apropå det är det bara 30 dagar kvar nu!! Sen åååååker viiiii :-P

Kommentarer
Postat av: jennie

tänker på dig!

Postat av: Josephine

Ja jag instämmer med föregående, tänker med på dig och hoppas du har det så bra som du kan hemma!

2007-11-16 @ 15:00:29
Postat av: Vickan

jag lämnar dig då aldrig.

2007-11-17 @ 14:24:39
URL: http://shiiibby.blogg.se
Postat av: hannah

Jag kan värma upp masagefingrarna igen om du vill =) kram hannah

2007-11-18 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback