måste bara..

så jäkla komiskt! Josse ringer och är på en fest precis vid mig så jag knatade precis dit för att säga hej, gissa vem som satt bredvid henne?! Tjejen jag köpte lägenheten av i ett spontanköp och som jag aldrig träffat!! Tur man inte är blyg utan vågar fråga när man hör att de pratar om "mitt hus" Rätt kul o få ett ansikte på henne och berätta va man gjort sen dess och så =) Inte bara jag som verkar nöjd me det nya badrummet! hehe

Sen va det en helt sjuk kväll igår men detaljer nämns inte här.. :-P
Kan säga att bålen på kickoffen slog till på alla och ett asplakat gäng gick till puben och fortsatte festa! Att vi ens kom in är jag impad över.. Där kom kommentarer som "jag blir ledsen när jag ser dig" (för att hon längtar hem då men det glömde hon säga först.. hehe) och tubtoppar åkte ner till magen, bl.a.... hehe Som sagt, inga detaljer! Vaknade vid sju imorse och va fortfarande långt ifrån nykter men jag kompenserade det me en hemmakväll ikväll =) jag o Anneli ringde visst runt till våra godingar hemma men jag kommer inte riktigt ihåg va vi sa............ illa men kul!

nej nu blir det lite tv och sen kudden!

saknar att prata me dig...

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback