mkt imorrn..

Imorrn är det fullt ös!
Värmer upp med en stor tenta, sen ska jag få en duschvägg levererad! Sen kommer mamma o pappa och innan  det ska jag städa, städa och städa.. Hoppas hoppas jag hinner käka med klassen vid halvett oxå, beror på när d-väggen kommer..
Är skapligt nervös inför tentan.. Har pluggat så mycket igår och idag så det känns som att det som sitter det sitter.. Ska gå upp tidigt imorrn för att kolla igenom allt en sista gån men jag tror jag kan det tillräckligt bra. Massa konstiga ord bara.. Säger bara ekologitenta! Hur många vet vad mimikry, hetrotrof och prokaryoter är för något..? Känns verkligen som jag kommer använda de orden när jag undervisar barn på typ låg- och mellan stadiet.. NOT!
Har haft en fluga inneboende ett tag nu men idag fick jag ut den!! wiiiieeeeehoooo!!

Tagit hand om en klasskompis man knappt känner som antyder att ett självmord är på väg..? Skum känsla kan jag säga..

Kommentarer
Postat av: vicky

hoppas tentan går bra idag.. de där orden har jag iallafall hört, fast kan iofs inte direkt redogöra för vad de betyder just nu... och nej, är nog inget man kommer använda sig av.. kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback