oväntat

Blev en riktigt oväntad dag, skolan slutade på sjukan med en i klassen.. hmm..
Det borde fått en att inse vissa saker men så kom de där korkade svaren som va negativa och då vände allt igen.. Det är bara att kämpa på! Kan man inte komma på nån teknik så man kan gräva runt i hjärnan på folk och ändra tankesätt?! Skulle va bra för många tror jag..

Sen åkte jag o Vickan till outleten och jag köpte en randig tröja! Oxå oväntat :-)

Har massa saker jag skulle vilja säga.. tror jag.. Men jag hoppas du vet va det handlar om baby även om jag suger på att prata om vissa saker.. Fast lite duktig har jag varit för jag har tjatat om mig själv idag, hehe
Tror jag ska fixa en surprice snart, har en fundering..  :-) Vänta du bara..

Sov gott Kalmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback