Gatufest!

I lördags var det galet kul gatufest bland alla skräddarna på torpsvägen! Hade hissfest som blev lååång för hissen tyckte det var lagom att stanna mellan två våningar.. hehe. efter ett tag blev det varmt så vi (läs killarna) öppnade första dörrarna och sen bände de upp de yttersta så vi kunde hoppa ner till bottenvåningen! Lite galet men kul va det! Och hey, vi hade ju chips! :-) Sov inte mycket så igår var man som en zombie hela dan.. Blev lite häng me Jennie och co även på söndan =) Idag skulle vi iväg till Ullared och Ge-Kås så fem ringde klockan i morse, tror ni jag va pigg då?? Satt och pluggade till sent i natt så nej, det va jag inte..! Jag o Josse plockade upp Anna och sen drog vi! Bortsett från idioterna som bor inom 5 mils avstånd från Ullared som inte kan köra bil gick resan bra. Köpte lite kläder, väska plus massa annat kul =) Körde hela vägen så är lika trött idag me.. Men kul har det varit! Den här helgen kommer jag nog minnas ett tag :-)

New, confusing things - but damn they are fun :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback