oops, vilken kväll det blev =)

Helt galet roligt dygn har jag haft! Började med en sminkning på Make up store och plockande av produkter för summan. Fick en superfin ögonskugga, dunderbra rouge och ett outstanding ansiktsvatten! Sen gick vi till Vickan, hängde på hennes tak, solade, drack en kall cider/öl och flummade runt med kameran! Käkade tacos, fixade oss och gick till lokalen. Där blev det först en skumpaskål med mina tjejer innan folket började droppa in. Jag hade sjukt kul och det låter som alla andra hade det me! Galna presenter som änglavingar, gloria, rosa paraply, "gottepåse" och sånt blev det såklart också =) Kunde inte haft roligare! Gick till kåren och shakade loss sen och det var kul vad jag kommer ihåg =) Gled mest runt och var jätteglad och det är som värsta fyllan har jag konstaterat! Lite kul faktiskt =) Efterfesten hos Vickan var given. Den blev tokig med popcornmulningar och lite sånt, hehe. Gick hem tidigt i morse (jag som inte är nån efterfestmänniska!) och sov som en stock tills telefonerna började ringa på allvar. Idag blev det pizza/sallad och tårtbakande på Öland med mysig eftermiddag i solen. Alla gillade inte bilresan men som sagt, tur vi inte skulle till Oskarshamn ;-)

Kunde inte haft det bättre och ett jättetack till er!! Speciellt till dig som hållt i trådarna! You know who you are :-)
Hoppas ni hade minst hälften så kul som jag hade! Och Vicky, eftersom du smiter till tidigare tåg på mornarna säger jag hejdå här :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

japp.. skönt att det inte blev något oskarshamn där inte..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback