two times a winner :-)

Har precis varit på KFF-Ljungskile på Fredriksskans och hemstaden Kalmar vann med 3-1
Sen har HIF-Sundsvall spelats idag me och mitt kära Bajen vann med 5-3!! I just love this day! Längtar till min födelsedag me när det vankas Bajenmatch på Fredriksskans!
Nu börjar festen närma sig me! Vet inte om det kommer så många hemifrån tyvärr.. Plus att det är så många bjudna att jag idag tvingats bestämma mig för att det är stopp nu.. Hatar att behöva göra så för jag vill att folk ska få komma om de vill men blir det fler nu vet jag att jag inte kommer kunna slappna av och det är faktiskt därför jag har festen. (Att jag tänker på det redan nu är ett bra tecken på att jag funkar så :-)) Så snälla fråga inte mig om kompisar får följa med för jag vill inte behöva säga nej. De jag bjudit eller redan sagt ja till är de som får fylla lokalen men that´s it..
Imorrn är det introduktionsgruppsmöte och det ska bli jättespännande att träffa årets gäng! Tror det kommer bli skitbra! Sen får jag låna ner pappas bil i två veckor när de är utomlands så jag är störtnöjd! Åker hem på fredag med Gino & Martin och gissa om det ska bli skönt?! Är så sjukt mkt i skolan nu (igen) att jag bara har lust att skita i allt men vad tjänar jag på det i längden..

Skönt att reda ut saker så man slipper gå och fundera! Har lite kvar att fixa i helgen bara men sen är jag nog nöjd tror jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback