sista?

Har funderat på en sak, det här kan mycket väl bli det absolut sista inlägget i bloggen. Har tröttnat totalt på att blogga eftersom jag ändå inte kan använda bloggen till det jag tänkt.. Det finns människor som inte ska veta allt som händer i mitt liv och därför blir det ändå bara tråkiga inlägg...

En sista (?) rapportering då:
Packar för fullt, har fruktansvärd ångest över att flytta från Kalmar, tycker att sista terminen här blivit långt från det jag önskat, saknar V, vill bli klar med den förb#&%?/ uppsatsen snart, längtar grymt mkt till jul, vill flytta ihop med min going nuuu, vill fira alla hjärtans dag för första ggn sen morfar dog på den dagen, vill bli vuxen helt enkelt!

Jag har njutit som fan av studentlivet men nu har jag hittat det jag vill göra och ha i livet och det känns sketabra! Känns som nästa steg är redo att intas. Vet inte om Vickan har rätt i sin förutspåing om två år för då hinner jag inte med alla resor jag tänkt göra men jag förstår hur hon tänker :-)

Lucia = white night imorrn, vet inte om det blir nåt för gissa vad jag måste göra..............PACKA! Men det vore kul med en sista kårkväll... Får se....

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror att Vickan har heeelt rätt ;)

Sen tycker jag visst att du ska ha kvar bloggen! Lösenordsskydda den då ist =P

Pussen

Postat av: Linda

frstn är du utmanad =) kolla min blogg!

2008-12-13 @ 11:17:07
URL: http://paerlan.blogg.se/
Postat av: emma

Hur ska man kunna veta hur det går i dett vuxenliv om du inte har kvar bloggen? Ja måste ju veta hur man gör!! Snart ska ju jag me ut i vuxenlivet vännen... Hoppas ni hade ett mysigt nyårsfirande! Kram

2009-01-02 @ 15:08:41
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback