nice

Va hemma i helgen, firade mamma, hjälpte Jenni måla i deras nya hus, träffade folk som jag saknat massor och sov, sov, sov! Det var så grymt skönt! Inget party utan bara gå och lägga sig vid elva (när jag knappt kunde hålla ögonen öppna längre) och somna utan att tänka på pluggandet! Nu har jag istället en del att göra tills imorrn men det var det värt! Hyr brorsans bil nu så det blev road trip med ett spontant upplockande av Pärlan hit ner =) Ska passa på att åka till Kosta outlet och fynda snygga saker tänkte jag innan den ska tillbaka om nån månad eller två.
Har kommit på var jag vill bo sen när jag är färdig här, back to my old hood! Bokstavligt talat =)
Nu blir det lite plugg men det känns helt okej faktiskt, har chips som lockar med.. illa illa..

Kommentarer
Postat av: Pärlan

hahaha, orkar du verkligen mer chips??! jag har inte ens orkat titta på påsen sen jag kom hem =) men det var gott ett tag iaf, nu är jag mest trött på dom.. =) tack för trevlig road trip! kjam

Postat av: Josephine

Hihi jag har också chips här, illa illa men det är den jäkla fastan asså. Men "bara" 35 dagar kvar nu!:D

2008-02-10 @ 23:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback