hemma igen!

Igår kom jag tillbaka till Sverige och jäklar va kallt det är här!
Jag orkar inte dra allt jag gjort där borta men måste ju nämna några saker =)
Badat, solat, Universal studios, Disney world, letat hajtänder, kollat alligatorer, varit i Key west och Miami och massa annat kul! Shoppade nog lite för mkt men va gör man inte när det finns en outlet med tokbilliga snygga grejer i närheten?! Man kan lugnt kalla mig märkesnörd för tillfället men va fan..
Resan hem va lång och tråkig med stressiga byten och en väska som blev kvar i Paris. Anna & Vickan de gullepluttarna hämtade mig på stationen och körde hem mig. Fick sova drygt en timme innan de kom tillbaka till mig, fixade käk (som jag visst inte ätit på 18 timmar..) och förberedde mig på att det snart skulle bli fest hos mig =) Det var en skitkul kväll och mot alla odds va jag pigg hela kvällen! Ni två kan bara va så bäst ibland! Somnade halv fem i morse efter massa roliga återseenden och fyllesamtal me folk jag inte sett på länge nu. En av prickarna över i:t va när man hörde nån komma runt hörnan och ropa hööööööööööna, då kändes det att man va i Kalmar igen =) Har en grym jävla jetlag i kroppen men den borde jag få bort under min lediga vecka! hehe

Nu har Vickan precis tagit sin tredje potion soppa och andra macka så jag måste stoppa henne innan hon spricker den spetan :-)

Jag vill ha min väska!!!!! Så lång tid tar det inte att köra från Kastrup tycker jag.. hmm..

I helgen hoppas jag på att träffa alla hemma som jag inte sett på ännu längre

blöt puss på er!!

Kommentarer
Postat av: vickis

men mongo.. du är äter nu, tjooooockis!

2008-01-13 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback