Happy as can be

Livet bara leker och jag hänger på! Känns helt underbart just nu! Var i Lidköping hela helgen plus ett tag till och det blev allt från fotboll och kite (som tyvärr inte funkade så bra för det blåste för lite) till spontanbesök av Jennie som skulle överraska sin förrymda grek! Vi blev helt plötsligt extraföräldrar.. hmm.. spännande! :-) Va rätt kul att höra alla undanflykter när Per messade och ringde, hehe
Blev ett besök hos tandläkaren igår för första gången på typ fem år.. Klarar mig på ett återbesök så jag är rätt nöjd!
Har klarat en kurs till i engelskan så nu vet jag att jag får VG på hela terminen! Så grymt skönt efter allt jäkla slit man lag t ner!
På fredag blir det midsommar på landet och sen strand på lördag. Nästa vecka ska jag va hos min babe igen, måste ju prova kite på riktigt! :-)
Det enda tråkiga är att jag börjar bli hängig och det är inte likt mig.. Sovit halva dan och har skitont i huvudet.. skyller på regnet.. Men det går förhoppningsvis över till fredag så man är fit for fight till helgen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback