uj uj uj - KARMA

Karma igår, behöver jag säga mer?? Dagen flöt på sjukt bra med en välbesökt lunch av bl.a. Bert Karlsson, fast han käkade inte Vickans pastasallad utan höll sig till sina eviga mackor! Undrar hur många han klämde igår egentligen?! Kvällen va tokig.. Började med förfest hos Otto där en väldig massa kort knäpptes och en del roliga kommentarer kom från trötta huvudvärdar =) T.ex: "Du tar så nära. - Men jag står ju nära" (Om jag minns rätt, hehe) Sjukt bra bankett jämfört med förra året för här skrattade man mycket! Förutom när jag grät av lycka för första gången i mitt liv! Inte illa att lyckas med det baby men du gjorde det.. :-) Efterfesten sket sig då det helt plötsligt var en lista som gällde som ingen visste om.. Man tycker ju att vi som är med och ordnar med allt ska få komma in men icke sa nicke så vi tog oss sakta men säkert hem istället.  Var rejält på lyret så idag blev det tuggummi på jobbet, hehe.
Imorrn blir det först roadtrip me Anneli och sen fest hela natten lång, ska bli grymt kul! På lördag ska jag på 1-årskalas! Myspys!

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha nej det gick fan inte så jättebra.. blev ju full och hamnade på kååååren.. haha, men kul hade vi på kåren.. eller hur? :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback