Kvastkampen + massa annat skoj

Jahapp då va den helgen över.. I torsdags kom Vicky och Sofia plus att vi värvade Pärlan så "Bring it on" var fulltaligt! Hängde först i Cellgraven och kollade på brännbollen och sen till Tullen på mellanfest. Blev ingen kårkväll för mig för jag va tvungen att plugga... I fredags var det en riktig toppendag! Började med att jag försov mig.. hrm, vi hängde vid Systraströmmen och kollade på båtracet, käkade thai på stan och sen ännu mera båtar. Satt kvar där ett bra tag innan jag smet hem för att duscha inför sittningen. Mellanfest på tullen den kvällen med men jag och Jennie hade stenfest utanför innan jag åkte därifrån :-) Erik och Tommy plockade upp mig och vi åkte och lämnade grejer och sen tillbaka till Tullen igen. Blev kåren med lite mycket dricka för vissa, hehe, och sen hem. I lördags var vi ner till Kvasten ett tag men hela mitt lag var puts väck så vi hängde på stan och åkte till Långviken istället. Käkade middag på stan och sen åkte vi plus Emma till mig och gjorde kladdis. Kollade på Sällskapsresan och tvärslocknade i soffan så det blev ingen utgång den kvällen.. Men jag njöt ändå :-)
Igår var en sjukt mysig dag! Vi åkte till Öland och solade, plaskade fötterna och bara njöt på Saxnäs. Sen smet vi iväg från de andra en sväng, åkte till Borgholm och käkade glass och gick lite vid hamnen och gågatan. När vi kom tillbaka till Kalmar blev det en halv kebabrulle och sen hejdå.. :-(

Tänker inte skriva några detaljer för det är bara vissa som får veta :-) Men jag kan säga att jag är nöjd!


Kommentarer
Postat av: jennie

det var väl inte jag som hade stenfest med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback