tippelitopp!

Har haft två helt underbara veckor! Först var jag hemma och betade av tre anställningsintervjuer. Fick jobberbjudande på en förskola med ruskigt bra ingångslön! Tackade nej till ett vikariat i en tvåa och väntar på besked från det tredje. Jag kan alltså inte klaga! Blir helt klart T-ö för mig igen :-) Om två veckor har jag antagligen skrivit på för ett fast jobb med lön på minst 24000 paps! wihoo! Utbildningen lönade sig =)
Åkte till Lidköping och träffade han jag är kär i i fem dagar, det var en upplevelse! Vi har inte kunnat ses så mycket sen i somras så man kan ju säga att vi inte sliter på varandra :-)
Nu har jag jobbat extra både igår och i förrgår plus att vi hade sista seminariet idag så det har varit fullt ös sen jag kom tillbaka. Ikväll kommer Vicky och vi är några som ska ha tjejkväll! Mys =) Imorrn blir det ladies night only! Eller till en början iaf =) Blir käk och "uppvisning" av diverse grejer, hehe. Sen blir det fest och trot eller ej men yngsta syrrans man med fyra kompisar dyker upp här, ska bli askul att visa dem mitt Kalmar! Tack för hjälpen V! :-) Snabbade på det hela lite

Nu ska jag iväg till plurret igen, badade över tre timmar igår så varför inte klämma 1,5 till idag? Mina goa habiliteringsbarn är det dags för och det är alltid lika kul!

Simma lugnt och "gå inte för nära"

Kommentarer
Postat av: vickan

of course babyyyy :)

2008-11-07 @ 17:31:28
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-07 @ 17:40:10
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback