Jubileumshelg

Igår var det äntligen dags för jubileumet att gå av stapeln, vår förening fyller 15 år i år och det firades på kåren såklart :-)
Tycker sittningen flöt på bra och det lät som folk hade roligt. Själv var jag lite upptagen med att förbereda grejer, springa upp och ner på scen fyra ggr, spana i publiken efter "gamla" KAROLINare som jag kunde lura upp till lekarna etc. Men kul var det :-) Daimleken blev helt tvärtom mot vad den skulle men den spontana omstarten va kul. Visste ni att killar sväljer bäst?! ;-) Mellanfesten i musikhuset var sjukt kul och städningen av sopor gick rätt fort (va min lott). För kårkvällen har jag bara ett ord - TOKKUL!!! :-) :-) :-) Alla verkade ha så kul, jag va lagom hela kvällen, det dansades, snackades och va bara så fruktansvärt kul! aaaahhhhh :-)

För er som undrar över valet av deltagare till första leken så var det ett fruktansvärt medvetet val, jag visste bakgrunden :-)

Förresten! Vad är en lyckad kväll utan skoskav?? Blev taxi hem för oss som såklart tog längre tid på sig att komma än det tar att gå men är man tjej så är man ibland.. =) Nästa gång blir det gympadojor till klänningen, eller nåt..

Efter seminariet imorrn blir det en skön vecka på resande fot. Åker hem imorrn, ska på arbetsintervjuer tis-ons, skolmässan, skjutsa till Arlanda och lite sånt. Till helgen åker jag till "gubben" och sen tillbaka hit nån gång nästa vecka. En välbehövd vecka som ska bli så skön :-)

Ser fram emot nystarten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback