Skulle varit en kul helg..

I helgen hade jag ju planerat sketakul grejer och den började bra! I fredags vad de flesta av tjejerna hemma hos mig, vi käkade tacos och "inveg" nya lyan :-) Den börjar för övrigt bli superfin! Jag fick dock skåla in den i alkoholfritt men det gjorde inget, jag har ju kul ändå! I lördags skulle jag, syrrorna och svägerskan på Golden hits och käka gott och svänga våra lurviga. Inte heller då fick jag dricka så jag var taxi men det gör ju som sagt inget för mig. Tog sista antibiotikan när jag kom dit i lördags men när vi satte oss nån timme senare började det göra sjukt ont bakom ena örat och kliade och svulllnade och allt möjligt. Guess what?! Allergisk reaktion! Efter maten och en kort sväng på dansgolvet åkte jag, via ett nattöppet apotek, hem.. Kul.. Det har bara blivit värre och värre. När jag vaknade igår såg jag ut som en flamberad korv hela jag och sen gick det över till lederna.. Fick gå hem från jobbet och är hemma idag med. Sov hos mamma och pappa inatt bara för att goingen är lite orolig för min andning. Hoppas kunna gå hyfsat normalt inom några dagar, kul helg, kul vecka..

För er som bett om en uppdatering kan jag säga att jobbet går asbra! Trivs som fisken :-) Men jag har också fått bekräftat att det är i skolan jag vill jobba så inom några år hoppas jag ha fått ett lärarjobb. :-)
Flyttade in i nya lägenheten för snart två veckor sen och har fått det finfint!

Saknar Kalmar nå så sjukt! Servitrisen i lördags var från Karlskrona (närheten iaf =)) och då kom duschen av saknad som inte kommit ännu.. Längtar till maj för då ska jag våldgästa och ligga i vallarna och sola! AAAAAAAHHHHHHHH! Vill dit nu!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Nämen dra på trissor....har du bloggat igen?=) Kul att se! Jag är på bättringsvägen men tog en sjukdag för att bli riktigt frisk till helgen då jag ska pussas en massa är det tänkt;) Förstår att du inte saknar det...det skulle inte jag heller göra just nu men jag ska försöka njuta av det ändå...Kalmar saknar dig i alla fall och jag med lite grann;) Hoppas du blir fin i nyllet tills på lördag då för jag vill festa med dig!:) Ses till helgen!:)

Postat av: Josephine

FY FAN VAD NICE!! Då kommer jag på fredagen så blir det en helhelg a´la 08-042;) Nu ser jag framemot juni! Hoppas kryssningen var sjukt kul! Kläm på stjärten

2009-03-08 @ 20:27:07
URL: http://maddams.blogg.se/
Postat av: emma

Från karlskorna?! Coolt :)

2009-03-14 @ 12:52:11
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback