2009

Har haft ett sånt händelserikt år att jag bara "måste" skriva om några stora händelser.. Blev inspirerad av Josse =)

Januari:
Tog examen, flyttade till Tyresö, började på Fårdala, firade min älsklings 25-årsdag.

Februari:
Flyttade till en andrahandslägenhet, drog ut en visdomstand.

Mars:
Upptäckte min första allergi, Kåvepenin. Blev rätt dålig..

April:
Hade lunginflammation, var i Sälen (samtidigt), not a very good kombination.. Firade min 25-årsdag

Maj:
Firade ett år med Erik på Golden hits.

Juni:
Köpte drömlägenheten, firade midsommar i både Lidköping och på Torö

Juli:
Fick betalt för att gå och bada nästan varje dag =)

Augusti:
Första mc-semestern med min egna hoj! Flyttade in i nya lyan.

September:
Sista månaden med pendlande

Oktober:
Erik flyttade hit!! Semester i Florida

November:
Började jobba i Tungelsta med ansvar för 79 elevers matteinlärning..

December:
Hade första jullovet! Firade jul i Lidköping, nyår i Lima =)


Ja det var väl det, i korta drag!
Lev livet och låt inte fåniga saker påverka de viktiga delarna, då kanske du missar något som du hade velat skriva in i såna här inlägg. =)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tappade nästan hakan när jag såg att du bloggat!:) Ses senare idag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback