up to date

eller så var det det jag inte var så bra på =)
Va har hänt sen sist? ojoj, massor! Var barnvakt varje dag tills jag åkte tillbaka till Kalmar, kom tillbaka hit för en vecka innan jag åkte tillbaka upp igen. Under veckan här nere hann jag baka lussekatter me Josse, sitta i expen, ha klasskväll, göra klart arbetet i skolan och planera nästa arbete. Hemma (i Tyresö) igen har jag gjort klart det andra arbetet, träffat Fia och köpt mitt livs dyraste fika tror jag, klippt mig, träffat alla kompisar, jobbat häcken av mig på julmarknaden för jag vet inte vilket år på raken, ätit smaskigt julbord på slottet och träffat hela la familia.
Äldsta syrran me familj åkte till Florida igår men det va isregn i Chicago då så de kom fram först ett dygn senare.. Lite skadeglad va jag faktiskt =) Läääängtar till den 15:e för då är jag också där! Fyra veckor med bara ren semester!! Det enda tråkiga är flygresorna för jag åker själv.. :-S Men det är det klart värt!

I helgen kommer massa folk hit! Ska bli såå jäkla kul! Värsta partyt me alla roliga människor - kan det misslyckas? nopp!
Nu ska jag försöka sova lite men reprisen på efterlyst lockar lite.. hmm.. Ska bada och åka skridskor me klassen imorrn så jag piggnar nog till ändå =)

Babbi - vi måste ses den här veckan!! Hade faktiskt ångest när jag skulle åka hem..

Kommentarer
Postat av: K-G

klart vi ska ha adventsfika nästa advent! dock jobbar jag till 17.00, men kan ju komma efteråt om det är ok? =)

2007-12-03 @ 16:49:55
Postat av: vickan

klart som faaan, jag mår dåligt.. nästan sån känsla som när man inte pratat med pojkävnnen.. det är guuuld!

2007-12-05 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback