USA

Nu börjar jag längta efter söndag för då vaknar jag i Florida och har fyra veckors semester framför mig. Imorgon åker jag till Malmö för att sova på hotel och på lördag morgon går planet från copenhagen =) Ska bli sjukt tråkigt att sitta själv i typ 19 timmar, jag vill prata!! Men jag får väl hitta nån stackars turist att tracka me mitt snack =)
Förväntar mig massa uppdateringar via sms av alla babies i mina hemstäder, hehe
Kanske kommer nån uppdatering här under jul, beror på vädret och stranden!
12 jan landar jag i kalmar och sen blir det julfirande igen =) yeaaaaaay!
Nu ska jag msn:a lite me min kusin som bor där och gratta honom för han är ett riktigt luciabarn =)

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR BABES!
kommer sakna vissa av er alldeles för mycket.. fast inte hela tiden ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

K-G, ha de nu så jätteskönt där borta!! Njut så mkt du kan, inte alltid man får va borta från Kalmar så länge =P
Jag tror iaf att du kommer ha de superbra, och se ut som en pepparkaka när du kommer tillbaka. =)

Flyg försiktigt!
GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback