wiiiiiiieee woooooow

bästa helgen på läääänge!

Tack Jankan & Fia som kom ner, Vickan som hade födelsedagsfest och alla andra som kom hit - både utifrån och innefrån! Vi är bäst på att festa loss så galet mycket! =) Länge sen jag hade så kul! Kom hem med galna kort på kameran, sjuka citat i huvudet och andra tokiga saker. Nu kan jag åka bort med smilet i högsta hugg! 15 december baby! Japp, på lördag drar jag och det ska bli så skönt! Fyra veckor i värmen utan massa plikter och sånt - bara semester! När jag kommer hem helt brun och laddad ska jag prova på att va modell första veckan, spännande!
Tror jag fått jobb me för det gick skitbra i lördags! =)
Imorrn är sista redovisningen sen har jag jullov till 21 januari! Gealet länge!! =)

Nu blir det lite opponering, wish me luck...

Kommentarer
Postat av: vicky

luck luck! och tack för helgen och dom goda lussekatterna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback