tjejkväll =)

Helskum dag..
vaknade glad, satt på biblan me 2xVickan som blev mycket skratt men sen dalade det.. Fick en liten depperiod ett tag samtidigt som jag skulle iväg och kolla på film me 2xSandra, Bettan & Lina.. Ingen bra kombination.. men innan jag åkte dit fick jag ett ryck och bakade sockerkaka och då kändes det bättre! Jäkla gottgris man är.. :-)

Såg benchwarmers (tror jag den hette) va riktigt kul! Elelr som Bettan sa: den va lite söt  =)

Fick skjuts hem och då ringde Vickan och berättade att jag missar skidorna imorrn för vi ska spontanbada på äventyrsbadet me massa folk! Vilken idé.. när det finns skidor ;-) ne, ska bli skitkul faktiskt! Synd bara att man satsat på beach 2010 och ser ut därefter men de som inte gillar det får väl titta bort  =)
K-G & Anna - tänker samma sak som ni men vi kan ju bita ihop tillsammans ;-) 2010-packet!

Tack för messet, vet var du finns och flytta dig inte därifrån :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback