det finns verkligen idioter!

glömde ju skriva om värsta niten jag gick på på jobbet i söndags..
Kom några och checkade in, sa att en var blind och hade ledarhund vilket är det enda djuret vi tillåter där. Jag är lite för godtrogen så jag köpte det..
Igår när jag kom till jobbet så kom ett par danskar in med en lapp som låg i köket. Nån hade varnat för att tjuvar gick och tog mat från kylen och att man skulle passa sina grejer varpå nån svarat det mest omogna jävla skitsnacket nånsin.. tänker inte ens skriva det för jag skämdes när jag fick lappen.. väx upp! Skulle lätt känna igen dem eftersom det är svårt att va anonym när man checkat in face to face..
Danskarna berättade också att de sett två stora hundar och att nån pissat ner handikapptoan/duschen.. Sen när behöver man två ledarhundar???!!! Det var inte jättesvårt att lista ut vilka som låg bakom allt det här, framförallt inte när vi gick in i rummet efter utcheckningstiden och hittade massa saker från kylen i papperskorgen och pennan som de använt när de svarat.. De hade satt en lapp på dörren att de ville ha kvar rummet en natt till, antagligen för att hinna sticka långt.. Det var fullbokat och därför tänkte jag få nöjet att slänga ut dem men de måste stuckit innan jag kom vid 08.00 och de har varken betalat eller lämnat igen nycklarna.. Fick ge ut nycklar till de gamla låsen så de nya gästerna kunde låsa om sig..

Har jobbat där i åtta år och det här är det första som händer, men jävlar va förbannad jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback