lite kalmarfeeling :-)

Det börjar kännas som den här bloggen inte kommer uppdateras så ofta längre men den här helgen har varit grym!
I fredags åkte vi (åtta tjejer) ut till landet och hade askul! mycket alkohol, mycket mat, mycket alkohol, mycket poolbad, mycket alkohol, mycket studentsångssjungande, (äntligen fick jag dem att sjunga lite!!) lite sömn, mycket solning, mycket förjäklig allsång i bilen hem. Ungefär i den ordningen :-)
Jag sov alldeles för lite den natten och när jag vaknade sprang jag och Jenni och väckte alla andra me :-)
Vi solade och badade hela dan och rörde oss inte mer än nödvändigt.. De enda som bangade på den här starten på dan var såklart några Djurgårnnördar som skulle hem och gå på matchen...

När vi kom hem var det bara att svida om för Susanna fyllde år! Åkte till Jenni och lurade me dem till brorsan (de är bortresta) så jag oxå kunde börja festa och sen gick vi till Susanna. Blev rätt kalas igår...

Det var grymt länge sen jag festade och hade kul två dar på raken men nu känns det som vanligt igen! Saknar Kalmar av flera anledningar men de spontana träffarna är klart saknade! Fast jag har en månad kvar hemma som jag ska njuta av :-)

halluleja på er! hehe..



Kommentarer
Postat av: Pärlan

Halluleja!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback