vin

har jobbat hela helgen och det var jag ju tvungen att ta igen!
Efter 11 timmar på jobbet igår åkte jag hem och sen kom Jessica och Adde (som fyllde år!) och vi pimlade i oss massa alkohol :-) blev lite på lyret i början men lagom när de skulle hem/vidare började det gå över så kudden va min bästa vän där!
Idag är jag ledig och det är så grymt skönt! ska fira walan som fyller 25 och sen tror jag jag ska till landet. Fast jag fick precis ett väldigt lockande erbjudande att stanna hemma för... hmm... :-)
I helgen blir det tjejroadtrip till landet och sen kanske utgång? Beror på när vi åker hem igen. men det ska bli så sjukt kul att komma iväg!! Bara vi liksom :-)

Nu väntar duschen!

Kommentarer
Postat av: Skåningen

Stanna hem för...hmm?=) Det vill jagf allt veta vad det betyder;)

2007-07-17 @ 18:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback