WWWIIIIIIIEEEEEEEEEE!!!!!!

Det har hänt grymt mycket nu sista veckorna!!
Förra fredagen vaknade jag och hörde vardagsrumsfönstret dunka till - det var en jäkla skata som skitit ner hela rummet och försökte ta sig ut genom stängda fönster... Jääättekul...
Sen var det grillkväll hos syrran och jag sov över för på lördagen va det MÖHIPPA!!! Hade så jäkla kul, vi lekte cowboys, bowlade, åt, skojade, festade och lite allt möjligt! Kom hem fem på söndag eftermiddag, say no more.. :-)

Förra veckan va jag och pappa på mc-semester runt Dalarna, Värmland och Småland. Klarade oss undan regnet nästan hela tiden - grymt!

Men... Nu kommer det bästa som slår allt annat med hästlängder!

Jag avslutade semestern igår med att ta MC-KÖRKORT I KALMAR!!!!!!
Är så jävla nöjd rent ut sagt!!!!!!

Ingen förutom pappa och de närmsta kompisarna har vetat om något så om det inte regnar ikväll ska jag och brorsan åka ner till landet och överraska mamma och de som är där :-) (Han blev rätt chockad igår när jag berättade och frågade fyra gånger om det va sant och säkert och allt det där.) Hehe!

Va bara tvungen att berätta det! Nu ska jag jobba vidare!

Kram på er - miss you babies!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Heja K-G, Heja K-G! =)

Postat av: Josephine

Fan vad roligt för dig! det har du ju faktiskt tjatat om ett tag!:D Kör försiktigt bara, ring om du är i Skånetrakten nån gång i sommar;) Kram på dig!

2007-07-10 @ 17:25:29
Postat av: Vickan

jag är så stoolt över min bästa vän! wiieeeee

2007-07-11 @ 10:55:17
Postat av: jennie

Grattis vännen :D

2007-07-11 @ 20:54:42
Postat av: Jenny

OCh hur coolt är inte det då? Wow, jag är impad =) Jag vill minsann se dig på mc:n här i Kalmar. Kram

2007-07-12 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback