härlig dag!

Igår blev det mys me Vicky, chips, american pie 5 - naked mile (så sjukt rolig, har sett den tre ggr nu) :-), SOS/sällskapsresan (för en av oss iaf för den andra somnade visst) och sen massa prat och skratt! Först var jag för trött för det men Vicky höll igång mig, sen blev jag pigg och hon somnade..
Vaknade innan åtta för min jäkla mobil ringde men jag vägrade svara.. Göteborgarn gick på toa, jag fick mess och sen va vi vakna! :-) Det var blodcentralen för övrigt, får inte va blodgivare.. :-( Har för lågt hb-värde.. När jag frågade vad det var fick jag bara veta mitt värde, inte vad hb står för. (jag tänker på hembränt när jag hör hb och det stämde ju inte riktigt den här gången) Vicky ringde sin mamma och frågade - själva blodvärdet tydligen. hmm.. hur höjer man ett sånt? Vill ju inte gå runt med värdelöst blod.. ;-)
Sen gick vi till Maxi och jag köpte gympadojor!! :-) Hittade ett par toksköna, snygga dojor som jag bara var tvungen att köpa. Det var tre för två men jag hittade bara ett par till jag kunde tänka mig så jag skipade erbjudandet. Behöver inte köpa för köpandets skull ju.. Och nej Vicky, jag hade aldrig använt ett par röda tyvärr.. Önskar jag var sån men icke sa nicke.

Om en stund blir det hem till vickan och banka in franska revolutionen och sånt men nu ska jag viiila :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback