Gotland today!

Jepp, ikväll åker vi till Gotland!

Ska bli fruktansvärt skönt att komma bort och förhoppningsvis tänka på något annat i några dagar. Samtidigt känns det riktigt skit för jag ska snart iväg och posta ett grattiskort som jag inte vet om vederbörande kommer få uppleva imorrn... Hon blir bara värre och värre, har fått ha blöja i flera dagar nu och inte ätit nåt annat förutom en isglass på över två veckor.. Ska det bli kul att komma iväg - hoppas det, ska det bli skönt - JA!!

Men det ska faktiskt bli riktigt skoj att leva campingliv med mina girls! Fast det bästa är nästan att jag ska få köpa mitt älskade "Kärlekste" från Kränku te&kaffe! Var flera år sen så jag vet inte om de finns kvar men jag hoppas :-)

Ne nu måste jag duscha och greja så jag kommer iväg snart!

Ha det så skoj i helgen för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ha det nu superskoj på Gotland:)

2007-05-10 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback