inget gott som inte har nåt ont med sig...

Förra veckan såg verkligen så lovande ut!
Min och Pärlans roadtrip till Tyskland var bland det roligaste jag gjort! Hennes kamp för att hålla mig pigg var klockren!
P: Vill du ha soklad?
J: Jaa!
P: Jaja.. (med hes röst, typ...)
Det här blandat med sång i för höga toner gjorde det omöjligt att somna bakom ratten ner :-)
Kom på idén att skriva ner alla roliga ortsnamn oxå, ni kommer få höra dem i helgen brudar när vi fått i oss lite! hehe
I Tyskland handlade vi alkohol och åkte in till Sassniz där vi gick lite på stranden och kämpade oss uppför branta berg :-) På färjan tillbaka somnade vi (som vi gjort överallt annars under resan!) på soldäck, vaknade till, konstaterade att båda sovit och somnade igen :-) Vaknade som två grisar - då gick vi in! På hemresan råkade jag skjuta lite pistagenötter på henne, levererade dricka till våra bruds och sen blev det hem och sooova!

I fredags kom Mojen och Emil (syrran med ena sonen) och vi har haft en myshelg med två trippar till Nybro, en till Öland, slottet, stan och en cykeltur. Åkte hem i söndags, träffade de flesta av de jag ville träffa hemma och hade allmänt kul! Kollade på två olika brasor och köpte några nitlotter tillsammans med Jankan :-( Bjöd först in mig på gratisfika hon syrran (Jenny) där Mojen me familj oxå var och sen på fest hos nån Niklas där alla tjejerna plus några killar var! Så kul att träffa er! Hoppas George börjar här i höst, vore så grymt kul!!

Sen det tråkiga som hängt över en som en jävla böld sen färjan i torsdags... Lilla Greta som egentligen ska fylla fem år den 11/5 kommer antagligen inte få göra det... Hon kan inte gå, knappt prata, allmänt jättedålig och håller på att försvinna. Än så länge kan hon tydligen peka mot toan när hon måste dit men annars vet jag inte hur det är..
JÄVLA HJÄRNTUMÖR!!! Fattar inte varför......
Skulle gärna vilja erbjuda mig att spela flöjt på begravningen men hur lägger man fram en sån sak? Det beror ju på om jag överhuvudtaget är hemma då... äh fy faan...

Så ser mitt liv ut just nu! Försöker hitta på roliga saker på dagarna men hoppsan så kommer tankarna... Vill inte!

Sen vet du att jag får ångest, vill ju finnas för dig till 100% men det funkar inte just nu... Men du är ju en sån toppenvickan så det har du redan fattat :-)

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Hade ju vart blind om ja inte hade haft solbrillorna på mig.. schysst o bli blind av att få en nöt i ögat.. hmm.. =)Skönt frstn att det röda har lagt sig i ansiktet så man inte ser ut som stekt bacon längre.. =)) Bättre att va brun menar jag.. =)

Postat av: fia

nu laddar vi upp inför sommarn med att samla fräknar...flest vinner :D

2007-05-01 @ 22:35:06
URL: http://bredenberg.blogg.se
Postat av: vickan

klart jag vet gums. man måste bry sig om sig själv cokså.. men imorrn ska vi tänka på all annat än skiten vi går igenom. puss och looveee yoouuU!

2007-05-01 @ 23:44:26
Postat av: vicky

hoppas du vet att jag och de andra alltid finns här om du vill prata eller bara ha sällskap, kan va skönt att veta när det händer tråkiga saker runt omkring...

2007-05-02 @ 20:22:16
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback